OSVITA.in.ua
Киев +38 (093) 928-16-76 звоните нам с 10:00 до 20:00, еще контакты...
Заказать работу

Варіант 8(94693)

Узнать цену
Подробнее
Варіант 8(94693), план работы
Предмет: Міжнародний маркетинг
ВУЗ: КГУ
Курс: 5
Вид: Контрольная практ
Язык: украинский
Объем (страниц): 16

Зміст

7.Як змінюються типи, форми міжнародного маркетингу залежно від ступеня інтернаціоналізації діяльності фірми? 3
8.У чому полягає сутність ідентифікації групи країн з попитом на схожі товари? Наведіть приклади. Які умови необхідні для застосування цього підходу? Його недоліки та переваги. 7
9.Дайте визначення експортного, піонерного товару та товару ринкової новизни. Наведіть приклади 7
10.Охарактеризуйте цінові стратегії фірми залежно від цілей фірми на зовнішньому ринку 8
11.Назвіть і охарактеризуйте опосередковані методи міжнародного маркетингових комунікацій. Наведіть приклади 11
12.Практичне завдання. Проаналізуйте стратегію та міжнародний комплекс маркетингу зарубіжної фірми-виробника мікроавтобусів на українському ринку та визначити шляхи його вдосконалення 13
Список використаної літератури 17